RSS

Gidiyorum. Beni Affetme

22 Eyl

Biliyorum sen kalbime düşen en güzel ateşsin..
Ben senin kalbinde aşka düştüm..
Günahını sevabını kabul ettim, sevdim..
Seni üzmeyi göze alamam, almam. Sensiz ben iyi olmayacağımı bilirim.
Ama zaten ben çok az zamanlar iyi olurum. Sensiz biraz daha az olacak..o kadar..
Ama seni değişmem, değişemem. Seni, iyiliğime değişmem..
Ve sen benimle iyi değilsin, ol(a)mayacaksın…
Bensiz elbette sen de belki iyi olmayacaksın ama bu az sürecek.
Sende güzel kalmak istiyorum. Seni tüketmek değil.
Beni güzel hatırla dedim, sende tükettiklerimle değil..
Şimdi burda ayrılıyor yollarımız.

Senden sonsuz kere özür dilerim.
Bundan sonra tutamayacağım ellerinden özür diliyorum.
Göğsümde uyutamayacağım başından özür diliyorum.
Her telini aşk’la öpemeyeceğim saçlarının her bir telinden özür diliyorum.
Seni Seviyorum..

Gidiyorum..
Beni affetme..

Günyeli
gidiyorum-beni-affetme

 
1 Yorum

Yazan: 22 Eylül 2012 in Türk Şiiri, Şiir, Şiir Gibi

 

Etiketler:

One response to “Gidiyorum. Beni Affetme

  1. güneş bor

    22 Eylül 2012 at 22:51

    Geç kaldım..

    Liked by 1 kişi

     
 
