RSS

Bir bir çıkar ukbada ne derlerse desinler

29 Eki

Gam mı bugün eylerse ahibba beni ta’yi
Bir bir çıkar ukbada ne derlerse desinler

Bu kara yüzüm ağ ola’da rûz-i cezada
Şimdi bana dünyada ne derlerse desinler

Farkı nedir alemde bana medh ile zemmin
Sağ olsun ahibba da ne derlerse desinler.

Leylâ Hanımleyla-hanim-siirleri

“Evlendiği gün boşanan, babasının vefatından sonra maddi sıkıntılar içinde kıvranan şair kendisiyle ilgili dedikodulara “……ne derlerse desinler “redif gazeliyle cevap vermiştir.”

Dostlar beni kınarsa üzülmem. / Öteki dünyada herkesin yapıp yapmadığı şeyler ortaya çıkacak

Bu dünyada benim için övülme ile kınanma farksızdır. / Dostlarım, ahbabım sağ olsun da benim için istediklerini söylesinler.

 
Bir bir çıkar ukbada ne derlerse desinler için yorumlar kapalı

Yazan: 29 Ekim 2016 in Türk Şiiri, Şiir

 

Etiketler:

Yorumlar kapalı.

 
